2012. július 10., kedd

46.



Egész éjjel csak forgolódtam, alig aludtam valamit. Nem éreztem jól magam a bőrömben. Fájt a fejem és vert a víz. Nem volt szívem felébreszteni Krisztiánt, mert tudtam, hogy nagyon fáradt, ráadásul nagyon megijedhetett miattam. Óvatosan feltápászkodtam mellőle.  A fürdőszobába menet többször is kénytelen voltam megkapaszkodni, mert nagyon szédültem. A mosdókagyló szélét olyan erővel szorítottam, hogy ujjaim elfehéredtek. Remegő kézzel nyitottam meg a csapot.  A hűs vízcseppet felfrissítet, ám nem tartott sokáig. A tükörképem szellemként pislogott rám. Mintha nem is magamat láttam volna. A szemeim vörösek voltak, alattuk mély táskák és sötét karikák ültek. Az arcom sápadt volt és kócos haj tetézte a megjelenésem. Éreztem, hogy elvesztem az egyensúlyom.
- Krisztián – kiáltottam. Reménykedtem benne, hogy meghallja. A gyomrom úgy forgott, mint egy körhinta.
- Dorka. mi a baj? – szegény, nagyon álmos volt, nem is keltettem volna fel, ha nem létfontosságú.
- Nem vagyok jól – a következő pillanatban, már a wc felett hajolva adtam ki magamból gyomrom tartalmát, miközben Krisztián fogta a hajam és simogatta a hátamat. Megmostam az arcomat és a fogamat is, hogy eltűnjön a kellemetlen szájízem. – Nem akartam, hogy így láss. Olyan vagyok, mint egy élőhalott.
- Drágám, most ne ezen idegeskedj. Nekem így is szép vagy – bár nem hittem el, mégis jól estek a szavai.  – Be kell mennünk a kórházba, ez így nem lesz jó.
- Nem érek rá arra, hogy beteg legyek.
- A kedvemért, kérlek – tiltakozóan ráztam a fejemet. – Belegondoltál már abba, hogy mit éltem át ma, amikor eszméletlenül találtalak meg a földön? Megfordult a fejemben, hogy elveszíthetlek. Borzasztó érzés volt, még soha, de soha nem voltam ennyire megrémülve. Ne makacskodj! Te is elcipelnél engem az orvoshoz fordított esetben igaz?
- Az a szerencséd, hogy nincs erőm vitatkozni – sóhajtottam fel. Krisztián segítségével viszonylag hamar eljutottam a szobáig. – Krisztián, szednél elő nekem ruhát?– kértem, közben pedig magamban bosszankodtam azon, hogy ilyen gyenge vagyok. Gyűlöltem mások előtt elesetten mutatkozni, még a barátaim és a szerelmem előtt is.
- Persze – bólintott. – Így jó lesz? – kapott elő egy pólót és egy nadrágot – nevetni kezdtem, mire ő nagyon furcsán nézett rám.
- Édesem, az egy pizsama nadrág – magyaráztam, mire ő is elmosolyodott.
- Mentségemre szolgáljon, gyakrabban vetkőztettem lányokat, mint öltöztettem őket – miután sikeresen felöltöztünk elindultunk a kórházba. Fufu nagyon szomorú volt, nem értette miért nem jöhet velünk. Az autóban végig nagyon rossz volt a közérzetem, fejemet a hideg ablaknak döntöttem és mély levegőket véve próbáltam rendbe jönni, hogy mégse kelljen megvizsgálnia az orvosnak. Nem nagyon beszélgettünk az úton, Krisztián viszont percenként aggódó pillantásokat vetett rám. A kórházhoz érve leparkoltunk, Krisztiánba karolva viszonylag gyorsan az épület előterébe értünk.
- Jó estét! – köszönt Krisztián a cseppet sem kedves kinézetű hölgynek a recepción. – A barátnőmnek láza van, ma már egyszer elvesztette az eszméletét illetve folyamatosan szédül – sorolta fel a tüneteimet.
- Szeretném elkérni a hölgy TAJ kártyáját, személyi igazolványát és lakcímkártyáját – átnyújtottam a kért iratokat, pár perc múlva, miután megtörtént az adminisztráció visszakaptam őket. Megkértek minket, hogy üljünk le a váróban és megígérték, hogy rögtön küldik a doktort.
- Jó estét, dr. Kovács István vagyok, én fogom megvizsgálni – nyújtott kezet a meglepően fiatal orvos. 
- Én is bemegyek veled, rendben? – kérdezte Krisztián, miközben apró puszit adott a homlokomra. Értettem mire megy ki a játék. Megjelölte a területét.
- Persze, akartam kérni.
- Rendben, szóval mi a panasza? – kérdezte immár a vizsgálóban, az asztala mögött ülve a doki.
- Lázam volt, szédülök, hánytam, fáj a fejem, zúg a fülem, azt hiszem nagyjából ennyi.
- El is ájultál – javított ki Krisztián. Ezt nem véletlenül felejtettem elmondani, nem volt semmi kedvem a kórházban éjszakázni. Miközben az orvos vizsgált Krisztián szúrós szemekkel méregette. Látszott rajta, hogy nagyon féltékeny.
- Így elsőre azt mondanám, hogy csak a stressz váltotta ki a tüneteket, de bent kellene maradnia éjszakára megfigyelésen, illetve holnap szeretnénk vért venni öntől a biztonság kedvéért – közölte a diagnózist dr. Kovács a vizsgálat után. – A nővér majd megmutatja a szobáját. Jó éjszakát! Holnap reggel úgyis találkozunk – ettől féltem, bent kell maradnom. Gyűlölöm a kórházakat anyáék balesete óta.
- „Holnap reggel úgyis találkozunk.” – parodizálta ki Krisztián.
- Ne legyél már gyerekes, kérlek – mosolyogtam rá. Az ápolónő bekísért a szobámba, majd figyelmeztette Krisztiánt, hogy nem sokára el kell hagynia az épületet, mert véget fog érni a látogatási idő. Elmentem átöltözni, a kórházi hálóruhában, mivel nem hoztam magamnak sajátot.
- Csodásan nézel ki – mondta Krisztián vigyorogva, amikor visszaértem a szobába, ahol ő az ágyon ülve nyomkodta a telefonját, szokás szerint.
- Nagyon vicces vagy – „duzzogtam”.
- Komolyan mondtam – ölelt át békítően.
- Mondjuk, hogy elhiszem. Összeírtam egy listát, hogy miket kellene behoznod nekem, jó?
- Persze, rendben - felelte, de közben rám sem nézett. Imádtam, amikor ilyen hirtelen hangulatváltozásai voltak.
- Jajj, cica, ne légy féltékeny - simogattam meg a karját.
- Ki mondta, hogy féltékeny vagyok? – pattant fel mellőlem és idegesen járkált, mint egy ketrecbe zárt tigris, aki kitörésre készült. Tudtam, hogy ennek nem lesz jó vége.
- Látom rajtad, de hidd el, hogy nincs rá okod. Nekem te vagy az egyetlen és te is maradsz. Na, gyere ide, kérlek. Lenne szíved összeveszni a beteg barátnőddel? – nyújtottam felé a kezem békítően. Végül odalépett az ágyhoz és leült mellém.
- Ne haragudj, csak olyan rossz volt látni, ahogy vizsgálgatott – hajtotta le a fejét, tudtam, hogy ez még nem egy lefutott meccs.
- Ez a munkája, naponta rengeteg nőt vizsgál meg ugyanígy, ne legyél kiakadva. Én sem vagyok mérges, amikor modelleket fotózol, akiken egy szál bugyi van, mert ez a munkád – miközben beszélgettünk bejött az egyik ápolónő is, hogy bekösse az infúziómat, ami egy cseppet sem kellemes folyamat. Aztán megint felhívta Krisztián figyelmét arra, hogy ideje távoznia.
- Igazad van, de amit én csinálok az művészet – húzta ki magát.
- Tudom és számomra te vagy a legjobb fotós a világon – adtam puszit az arcára.
. Szóval már csak puszi jár a „világ legjobb fotósának”? – kérdezte viccesen, miközben kezével idézőjeleket rajzolt a levegőbe.
-  Kaphat csókot is, csak gondoltam, ha esetleg fertőző vagyok, nem akar ő is megbetegedni és befeküdni mellém.
- Nem is lenne olyan rossz, akkor legalább melletted lehetnék.
- Így is mellettem lehetsz, most viszont kérlek, hozd be a cuccaimat, mert ebben a kórházi hálóingben megőrülök.
- Rendben, sietni fogok és megpróbálom kijátszani a testőrségedet is – utalt a nővérekre. – Szeretlek – adott puszit a fejem búbjára.
- Én is téged – mondtam. Még intett egyet, majd kisettenkedett az ajtón. Mivel nem volt mivel elfoglalnom magam, hamar elnyomott az álom.

7 megjegyzés:

  1. Óóóó, visszatért a nagy eltűnt! Jeee :) A képességeid nem csökkentek, még mindig imádom, ahogy írsz :) a rész is nagyon jó volt. aranyos, ahogy Krisztián így aggódik érte :)
    Aztán tényleg siess a következővel :)
    Puszi <3

    VálaszTörlés
  2. hahha, köszönöm, majd sietek :) de, ha valaki, akkor te tudod, hogy miért tűntem el :( :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól írsz. Csak így tovább. Aranyos ahogyan egymáshoz kötődik Krisztián és Dorka. Remélem még sokat fog írni. :) Remélem gyorsan jön a következő, már nagyon várom . :)

    VálaszTörlés
  4. szia! köszönöm szépen! abban a pillanatban elkezdem írni a következőt, hogy meglesz a 3. komment :)

    VálaszTörlés
  5. Tetszik ez a rész, örülök hogy "visszatértél" :) Várom a folytatást, így tovább!! :)

    VálaszTörlés
  6. Most kezdtem el olvasni, és nagyon tetszik az írásod. Remélem gyorsan jön a következő.

    VálaszTörlés
  7. Mikor fog jönni a kövi rész? :D már egy csomószor elolvastam az egészet!:D

    VálaszTörlés